۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۹۸۳۲۹
سردار سلیمانی در بابل:

مشکلات با برجام دو حل نخواهد شد | تنبیه سخت در انتظار عوامل تروریستی زاهدان

مشکلات با برجام دو حل نخواهد شد | تنبیه سخت در انتظار عوامل تروریستی زاهدان
فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر این که مشکل کشور با برجام دو حل نخواهد شد، گفت: دشمن به دنبال بی هویت کردن و گرفتن قدرت از جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در یادواره ۱۷۴۷ شهید شهرستان بابل از دفاع مقدس به عنوان دفاع مادر یاد کرد که دارای ویژگی‌های مهمی است، افزود: دفاع مقدس فرهنگ فاسد گذشته را از درون جامعه زدود و ارزش‌های دینی را در این جامعه حاکم کرد.

وی، دفاع مقدس را الگوی برای دفاع ملت‌های مستضعف در برابر ظالمان جهان دانست و افزود: دفاع مقدس مدرسه‌ای در ابعاد مسؤولیت، فرماندهی و شیوه‌های تاکتیکی است که هر کس بخواهد بر پایه اسلام شرمشقی بگیرد می‌توان از دفاع مقدس الگو گیرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان این که جوانان ایران اسلامی به منظور دفاع از ارزش‌های اسلامی و الهی در برابر دشمن جنگیدند تا امروز ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم، گفت: مسأله ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی عظیم و ناب در جامعه اسلامی همواره مورد توجه قرار دارد.

سردار سلیمانی با اشاره به این که دفاع مقدس بر پایه اسلام اصیل طراحی شده است، بیان داشت: دفاع مقدس در بستر و ساختار سازی انقلاب نقش مؤثر و مهمی داشته و به همین دلیل دفاع مقدس دفاع کامل اطلاع می‌شود.

فرمانده نیروی قدس با تأکید بر این که دفاع مقدس ارزش‌های دینی را در جامعه اسلامی حاکم کرده است، ادامه داد: دفاع مقدس شیوه و الگویی مهم برای ملت‌های مستضعفی است که می‌خواهند در برابر ظالمان ایستادگی کنند.

سردار سلیمانی از دفاع مقدس به عنوان نقطه عطفی در نمایش قدرت اسلام یاد کرد و گفت: امروز ترویج فرهنگ دفاع مقدس با هدف روشن نگاه داشتن چراغ انقلاب صورت می‌گیرد که متأسفانه عده‌ای هنوز نتوانستند این فرهنگ ناب و مهم را درک کنند.

فرمانده سپاه قدس بر ضرورت پاسداشت نام و یاد شهدا در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: امروز هر دستاورد مادی و معنوی در جامعه از طریق فرهنگ شهادت نصیب جامعه خواهد شد.

وی از شهادت به عنوان جشن فارغ التحصیلی شهید یاد کرد و با بیان این که شهید قبل از شهادت به این درجه والای معنوی نائل می‌آید، ادامه داد: خداوند متعال اجر و پاداش تلاش و مجاهدت شهید را با شهادت تقدیم او می‌کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز دارای دو دشمن درونی و بیرونی هستیم، افزود: علیرغم همه دشمنی و عناد‌ها ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کرد و دهه پنجم انقلاب آغاز شده است.

وی در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را بیانیه‌ای جامع و کامل توصیف کرد و گفت: ایشان در این بیانیه توصیه‌های ارزشمند و مهمی داشتند.

سردار سلیمانی بر ضرورت تدریس فقه، معرفت، عرفان امام راحل و مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروز تدریس این مسائل در دانشگاه های کشور محروم و مظلوم است.
 
وی در ادامه سخنان خود از مسأله فلسطین به عنوان موضوع نخست جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: امام خمینی(ره) همواره بر مسأله فلسطین و خطر وهابیت تأکید داشتند.
 
سردار سلیمانی با تأکید براین که امروز کلاف سردرگم دشمن در فلسطین، وهابیت و اسلام آمریکایی است که به زودی نابود خواهند شد، افزود: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل حضور حزب الله در لبنان و جریان های اسلامی در فلسطین جرأت حمله به کشورهای اسلامی را ندارد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در ایران اسلامی هر اقدامی بر اساس منافع ملی در نظر گرفته می شود، افزود: برخی ندانسته در دفاع از نظام و منافع ملی موضوعاتی بیان می‌کنند، اما با اطمینان می‌گویم که هیچ تصمیمی از نظام بدون منافع ملی در هیچ کجا به اجرا گذاشته نمی‌شود.
 
فرمانده نیروی قدس سپاه به اصرار غربی ها در اجرای برجام منطقه ای اشاره کرد و گفت: آنها می خواهند خون شهیدی که در بستر انقلاب و دفاع مقدس ایجاد شده را بخشکانند.
 
وی با تأکید بر این که مشکل کشور با برجام دو حل نخواهد شد، بیان داشت: دشمن به دنبال بی هویت کردن و گرفتن قدرت از جمهوری اسلامی ایران است.
 
سردار سلیمانی همچنین به حادثه تروریستی زاهدان اشاره کرد و با بیان این که همواره در دیدار با مقامات پاکستان تأکید کردیم که به نقش این کشور در منطقه کمک خواهیم کرد، افزود: مقامات پاکستانی به جای تسلیت به ملت ایران گروه های تروریستی را از کشورشان بیرون کنند.
 
وی با تأکید بر این که کسی نباید ایران اسلامی را امتحان کند، گفت: جمهوری اسلامی انتقام خود را از مزدورانی که دست به این حادثه خونین در زاهدان زده خواهد گرفت و این گروه خبیث را در هر نقطه ای از کره خاکی بیابیم حمله خواهیم کرد./950/پ203/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات